Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


Selasa, 26 Ogos 2014 ? 0 Budak Comel ?

السلامعليكم ورحمت الله وبركته

بسم الله الرحمن االرحم

Heya earthlinks..miss me?? Haha, perasan! Memang tak la kan..Siapalah aku untuk dirindui dan merindui..Hakktuih!(ludah2 ke sinki) bhahahaha~
Well, it has been a while since my last update. I thought i will not write again but, when i see my 'mommy' is bloggin.......hmmm, perasaan itu membuak-buak untuk menulis kembali. Heisy, apa aku merepek ni?

Pejam celik-pejam celik <---cewah! dah nak habis satu semester pun aku di sini. Says, Alhamdulillah! Huhu,tapikan..tapikan uolls, esok i have IGA for my APT which means Arabic Placement Test.Maka dengan itu, hamba yang telah berusaha sejak di bangku sekolah menengah untuk mengelak dari belajar bahasa Al-Quran ini tidak boleh lari ke mana2 lagi..Maka dengan itu, mulalah pengajian hamba di sini dengan subjek bahasa arab yang grrrrrr..malunya sebab tak belajar awal derrr..Sumpah I will not show my arabic book to my little brother and sister..sah2 kena gelak! Dush dush!! <--- troll face please! Ouch ;)

Syukur sangat2 dapat study dekat UIA PJ yang gemilang terbilang nieh..bhaha the gate of garden and knowledge gitu~~ Kau ade??Hmm...nama saja UIA,but so far classmate and roommate aku tak adalah nerdies macam yang aku bayangkan..Dan tak pula aku tetiba balik jadi ustazah yang penuh tawaduk jak jumpa mak bapak raya haritu..Hehe. Walaupun impian nak fly ke overseas tu tak tercapai, aku terima dengan redha..siapalah kita nak menolak ketentuannya..

Kita manusia hanya merancang,tetapi yang berhak menentukannya hanyalah Dia.Mungkin apa yang kita harapkan selama ini bukan yang terbaik.Dia lebih mengetahui apa yang terbaik untuk hambanya, In sya Allah. -___- [smile]

So tonight, i would like to introduce my pretty precious roommates ever..tadaaaaaaa


and also my superb stylista daebak classmates :) :) muahmuahmuah

budak2 ni mimtak duit raya dekat madam tak ajak aku..sungguh tak aci! :/
[muka tak puas hati]

First raya celebration 
G13, LQM068
I did enjoy the food....

We come from different states,with different family background..but yet we manage to 





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post