Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


CFS IIUM 14/15
Khamis, 12 Jun 2014 ? 0 Budak Comel ?
Assalamualaikum. Hello earthlinks. Jyeah, hari genap 6 hari aku jadi pelajar CFS IIUM Petaling Jaya.Haa, jadi hari ni nak ambil kesempatan sikit.Kita story mory pasal CFS mau?
First of all,perasaaan memang excited,dengan mata kelip2 tengok skrin laptop.
"tahniah, anda berjaya ditawarkan ke UIAM.
kursus : asasi sains hayat"
Alhamdulillah Ya Allah.Walaupun tak dapat kursus yang dipohon (asasi perubatan) [sebab tak dapat straight A's :'( ]
So, by the date of 8 Jun 2014 mulalah kaki ini memijak bumi CFS, The Garden Of Knowledge and Virtue. Dan,bagi manusia yang tak berapa Islamik macam aku ni,agak susah nak follow kawan-kawan yang kebanyakannya bertutup litup,sopan.Tapi tak apa.Insyaallah,kita slow2 kan..

CFS PJ ni dekat sangat dengan PPUM(Pusat Perubatan Universiti Malaya).Maka dengan itu,hari2 anda akan dengar bunyi ambulan.Yaya,take note eh..Hari2 manusia jatuh sakit.Maka, bunyi ambulan itu normal.Hah,apa aku merepek nieh.Hehe,sorry :3

Sepanjang Taaruff Week ni,atau dalam bahasa melayunya minggu orientasi..dapatla aku stroll around,pusing2 cfs yang rupa-rupanya banyak sungguh tangga.(Raya ni boleh pakai kebaya)......
Jadi,pasal asrama ada 3 untuk perempuan dan 3 untuk lelaki. 

Perempuan :
1) Mahallah Khadijah (KC) -..- ini satu2nya mahallah yang ada elevator.Untungnya penduduk KC ni kan3?Kawan aku intan suhana,bertuah jadi warga KC.
2) Mahallah Zainab Jaisy (ZC) ;) aku suka gila singgah makan di zc.Banyak pilihan.Paling best,air boleh serve sendiri.huhuhuhuhu~~
3) Mahallah Aisyah >>> inilah mahallah aku.Sorry tak ada gambar nak tunjuk.Walaupun agak jauh dari semua bangunan,seronok tinggal di mahallah aisyah sebab makanan dekat kafe murah.Boleh jimat duit.Hehe.

Lelaki :
1) Mahallah Fatimah Az-Zahra betul2 dekat pintu pagar masuk.
2) Mahallah Umar Al Khatab 
3) Mahallah Abu Bakar

psss:// sorry, pasal mahallah lelaki aku tak ambil tahu.

arinah(sabah),me(kedah),aisyah(selangor),nisha(perak)




These are my roommate.Walaupun tak sampai seminggu rasa rapat...The're awesome,funny. #banyakgelak. #astaghfirullah


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post