Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


Gila-gila Pulun SPM 2013
Rabu, 10 Julai 2013 ? 0 Budak Comel ?
Bismillahirrahmanirrahim.. :) Dear Allah the most merciful one..
Dah lama betul aku tinggalkan Sweety ni berhabuk..almaklumlah..i'm SPM victim..tinggal lagi beberapa hari ja lagi nak SPM.hAH..Faham2 sendirilah betapa sibuknya aku.Sekarang baru nak terkejar-kejar itu ini..Banyak lagi tak khatam.Buku bertimbun-timbun..Homework tak payah cakap lah..memang 50% aku akan meniru silap haribulan siap boleh buat pembahagian lagi dengan kawan2..kau buat bio..aku buat add math..nanti kita tukar..hoho..nmpak macam teruk sangat kan??Kalau nak harap buat sendiri alamat tak tidur malam lah aku..Okay..stop talking about these old stuff..old lah sangat..

Let us begin with alhamdulillah..cheers for us sebab batch aku dah unite kembali..Ya Allah..leganya..no more sengketa..no more gaduh2..Thanks to teacher Nurul yang bersusah payah buat midnight meeting dekat surau last week yang menyebabkan aku tidur pukul 3 pagi semata-mata menyiapkan homework yng entah apa-apa..tapi aku tak kisah sebab that meeting ada hasil yang positif..Geng Teratak dah mengaku kesalahan diorang and dah berdamai dengan we all BKP.Huuu..hepinya..hopefully bila benda dah jadi baik macam ni..the boys pun akan ikut unite and sama2 boleh berjaya this SPM 2013.

gila-gila pulun SPM 2013


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post