Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


We're change!
Ahad, 24 Mac 2013 ? 0 Budak Comel ?

Assalamualaikum..lamanya tak menjenguk ke sini..rindu gila weyh..wuaa,sekarang masa yang aku ada tersangatlah terhad,that's why aku tak boleh selalu2 singgah sini..silap haribulan aku melekat sini tak keluar2..haa,sudah!

Baiklah,memandangkan sekarang dah bulan 3(acctualy end of bulan 3)..hoho,means ,i've gone trough with one standerdize test..wanna know the result??Huhuhu,,wuaa..tak payah tanya la..apa apapun,MR ARROGANT did very well,much better than me..sedih gila nieh.
Okey,LET BYGONE BE BYGONE! Let's start our new life..NEW LIFE? opps..bukan hidup baru..tetapi memperbaharui apa yang sudah lama.Yaka??Whatever!

What if aku story pasal progress tahun ni ja?For sure,its all bout my beloved form 5 students....haiya,.what can i say,semua orang berubah tahun nieh..whether dah jadi baik and jadi jahat..that what the've choosed.
Masalahnya,yang jadi baik tu mostly kaum adam..aku pun tak tahu dari mana depa dapat hidayah,tapi depa betul2 dah berubah..sentap pun ada bila aku sendiri kena tegur dengan Nazirul :
"Anis,hang jangan tinggal dah taw solat jemaah..jom,satgi kita pi semayang kat surau.."

Hoho..budak perempuan?Bukan tak ada yang berubah ke arah kebaikan..cuma jumlahnya terlalulah sedikit..sedeh sangat2..tak tahu nak buat apa dengan segelintir kaum hawa yang tak tahu nak berubah nieh..ya allah,if you guys yang lead depa2 nieh,,you guys akan tahu mcam mana sengsaranya aku setiap pagi nak suruh depa pergi roll call..everything bout discipline they will ignore..bab perli2 tu dah jadi darah daging dah..ALAH BISA TEGAL BIASA~mulut perempuan,biasala kaa??

hmm..apa apapun,aku harap sangat semua orang boleh berubah..bila tengok gmbar2 lama,aku jadi rindu dengan 3rd batch dulu2..kami unite,semua orang kami kawan..tapi sekarang,asobiyah gila..hurm,harap2 everyone can change..just be like i've gone trough before..boleh study sana-sama..tahun depan naik pentas sama2..semua dapat straight A'S..hoho,hopefully Teacher Eja and MR Nizam tak lupa doakan batch SPM 2013 dapat keputusan cemerlang di depan kaabah..AMIN =)

looks like we're good friends like??But we were~ ='(



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post