Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


Putus tunang?? Aww~
Sabtu, 9 Februari 2013 ? 0 Budak Comel ?
 Eh..sejak bila aku bertunang? Hmm..olok2 jewp,but aku agak terasa sebab terpaksa putus dengan dya..do dengan ini aku umumkan secara rasminya..aku dah putus tunang dengan Mohd Hafis Afifi atas sebab2 tertentu.. dya dah pilih seorang perempuan untuk mengisi hati dya..dan aku,masih kekosongan..dan insyaallah,status single ini akan cuba aku kekalkan sampai aku dapat title isteri..wish me luck..hoho.

So..Hafis or PP(selalu salah faham kalo dya bhasakan diri dya pp)..semoga bahagia sengan Farah Qistina.Jagalah dia elok2.Jangan buat dia sakit hati.Kalau betul sayangkan dia..jujurlah dengan dia.Ikatan kapel tak sepatutnya buat main2..Ingat taw pesan aku(saya)..jangan sia2 kan dia..kalau nak melawak pun fikir dua kali dulu,OKAY? <-- sobsob..over plak.. lagi satu.doakan aku jumpa PRINCE CHARMING aku.. =) anyway..seronok tunang dengan hang..lepas ni,tak boleh la nak contact selalu dah..nanty awek hang jeles..hmmm..

this is my ex-fiace..hmm :)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post