Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


everyone have their own story :)
Ahad, 10 Februari 2013 ? 0 Budak Comel ?
2.07 a.m. Salam pagi! Haha,apa jenis salam aku bagi..Okey2,assalamualaikum uolls..akhir2 nieh mud apa entah yang merasuk aku update blog oagi2 buta nieh..haish..entah kenapa tangan ni sangat gatal nak menulis waktu2 cegini..hmm..nak cerita apakah??<--ngek!

Okey..kalo aku share kisah adik beradik boleh?? Hoho..macam poyo jerk..dalam family aku..kami tiga2 beradik semua ada kisah sendiri..main story malam nieh..mestilah aku kan??coz i'm the owner..kekeke.
kisah aku --> xbest punn..tapi aku ada kawan yang mana persahabatan aku dengan dia sama usia dengan umur aku..means,kami membesar sama2..what a fate,dari tadika sampai darjah enam kami sekelas..masuk form 1 kat ibrahim pun still sekelas..then,dapat pindah merbok pun dalam homeroom dan kelas yang sama sampailah aku form 3,..dah tak sama daa..hmm, tapikan tu citer best..kalau yg agak lawak pasal aku..

masa kecik2 dulu..aku penah xcident..apa jenis xcident pun aku tak tau nak label sebab aku rasa benda ni lawak walau tak serius..hehe,.okay.benda ni jadi masa aku masih sangat kecik..belom masuk tadika lagi tapi aku masih ingat dengan clear apa yang jadi..entah kenapa hari tu aku buas gila bangang..mak tengah bawak kereta aku buat apa tah kat pintu tu,,tahu2 jew aku dah ada atas jalan..luckily kereta belakang jauh lagy..hoho,siap boleh bangun kejar kereta mak lagy..waktu gi klinik doktor tu pun gelakkan aku..at last,aku cuma dapat vitamin yang sedap..yummy :)


adek second : ain amran
adik yang ni mulut dia ada parut..sebabnya? Waktu kecik2 ada akuarium beso jatuh kat muka dia..habis berdarah..nasib baiklah doktor yang rawat tu perempuan..sO,dya x jhit mulut adik aku,kalau tak dah senget dah skunk nieh..alahai adikk...



adek bongsu : azeem azari
okey..ini agak terkesan juga dekat aku.Benda ni jadi masa aku darjah lima kalau tak silap.petang bulan puasa.mak tengah masak kat dapur.aku? main dengan azeem dekat depan tv.entah macam mana dya boleh pegi dapur pun aku tatau..and tetiba minyak panas sebelanga tumpah atas badan dya..dari kepala sampai kaki..apa lagi? melalak la..budak kecik lagi masa tu..dan aku? tak berani datang dekat takut mak marah.waktu tu terasa sangat bersalah and aku salahkan diri aku atas apa yang terjadi waktu tu..first time dalam hidup aku..aku tak buka puasa tepat waktu..takut punya pasal,aku kurung diri dalam bilik.hmmm..so,setahun jugak parut bekas minyak panas tu nak hilang..dah selagi parut tu ada kat muka dya..selagi itula aku rasa bersalah gila2 




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post