Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


Ditegur Pondan??
Sabtu, 9 Februari 2013 ? 0 Budak Comel ?
 Aku ditegur pondan?? Huh,sound like awesome..kekeke..Benda nieh jadi kelmarin,tapi disebabkan line internet kat rumah macam hantu..so terpaksalah postpone tulis harini..Haha,macam lawak.ANNOUNCEMENT !! pondan tu kawan aku kowt..K.A.W.A.N. haha..tpi tak sama umurlah.Lama tak jumpa dia..tak sangka..makin cun kowt.Mengalahkan aku.Agak menyedihkan,dia panggil aku MIMI. Hello kawan..Mimi tu kawan aku laaa..aduhaii.. Hmm..disebabkan lama tak jumpa,,tambah pula penampilan dya yang macam------------- aku jadi tak thu nak panggil dya apa..BTW, aku tahu nama glamour dya NUR BELLINA..comel gila.haha,,semoga dya cepat2 bertaubat.Kesian nengok mak bapaknya..alahai anak jantan sowang..haish~~





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post