Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


Handbag BaRU
Selasa, 4 Disember 2012 ? 0 Budak Comel ?
Hye guys..assalamualaikum and salam ketemu lagi yah! Haha..dah macam  minah indon pulak aku,banyak tengok sinetron kowt,heheh..oukayh..hari nieh nak story apa eh?Hurm,dah lama aku mengidam nak beli handbag baru untok gi sekolah taon depan..ngeee,and now,I GOT IT,,yeah!!!


cantek tak2??Wuahaha,,jeles kew?Nak pergi beli sendiri oukayh..beg nieh aku beli dekat Amanjaya Mall..hehe,macam mana la aku sampai sana erk?Selalunya,abah aku paling kecut dengan perkataan M.A.L.L. hoho,sebab apa? Kalau ada empat huruf tue,sbarang kat kedai dalam mesti mahal2..buktinya,sampai hari nieh dah berapa tahun Village Mall dibuka kat Sungai Petani,tapi sampai hari nieh aku tak sampai lagi dengan family,.
tapi Sabtu lepas,dapat jugak aku pegi AJ Mall,itupun lepas mak aku pujuk..hehe,hebat ark mak aku??Mak aku gitu deyhhhh..alooo0o,beg kat atas tue guna duit aku sendiri taw,So,insyaallah aku akan jaga beg tue elok2... :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post