Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


berjimat cermat :)
Rabu, 26 Disember 2012 ? 0 Budak Comel ?

Assalamualaikum  readers ^^ Haha..5 days more to school.Tak sangka masa cepat sangat berlalu kan? Siang malam,pejam celik pejam celik dah nak habis tahun 2012.Kita patut bersyukur sebab masih diberi peluang untuk bernafas sampai hari ini.Alhamdulillah J

So,,apa nak story eh hari ini? Tahun depan tahun yang mencabar bagi hamba Allah yang lahir tahu 1996.SPM year,,yeahh!! May I have a good result.Aku nak balas jasa mak abah aku selama ini.Aku taknak jadi anak yang lupa diri bila dah Berjaya.hish..mintak simpang ,aku tak nak jadi ANAK DERHAKA! NERAKA tempatnya bagi golongan mereka yang menderhakai ibu bapa weyhh..simpang malaikat 44..hehe..Doakan aku menjadi anak yang solehah dan mengenang budi.

Cabaran 2013 paling besar aku adalah DUIT! Haaa..ini tak boleh tahan.Aku bab duit memang payah nak control.Nak kata boros bukan,tapi aku tak pandai nak jimat.Mak? Puas nasihat aku setiap kali aku call.. “duit tu jimat2 la sikit..mak takda duit dah ni..” haa..nak jimat macam mana mak? Kelas che sebelah kafe~ *tergoda bau masakan ^^

Masa form 1 sampai form 4,boleh la buat perangai nieh..haha,tahun depan memang masak lah aku kalau buat lagi.Adik-adik tahun depan semua nak pakai duit banyak.Adik aku yang perempuan baru masuk asrama 31 Disember nieh..yuran dia saja dah dekat RM 1000,adik bongsu pula dah masuk darjah satu..sekolah swasta pula tu..yuran dia tak payah nak cerita laa..lebih kurang ja dengan adik perempuan aku tadi..Haa..aku pula,yuran sekolah RM 501 ..itupun tolak duit caruman *aku dapat biasiswa tambah tolak beli barang2 sekolah aku.. 1K jgalah..jadi ksimpulannya abah aku hbis 3K untuk sekolahkan anak2nya bagi tahun 2013..*kalau belajar main2 lagi tak tahu laa (gaji abah sebulan tak sampai 3K..kesian abah :” )





Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post