Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


Result Sudah Sampai :)
Rabu, 28 November 2012 ? 0 Budak Comel ?


Dear readers,first of all,assalamualaikum,haha,guest what,,pak cik posmen dah selamat sampai rumah aku 
petang kelmarin..Ini berita baikkah??Ah, berani kerat jari aku(bajet ja) semua orang mesti takot..hoho,cubaan merampas surat tuu dari tngan mak aku tak berjaya,so aku duduklah tepi mak aku tengok result sama2 (sweet tak kami anak beranak ??) dannnn..Alhamdulillah,dapat jugak aku senyum walaupun mulut dah tak terkata apa2, (okay,result aku drop)..Tapi,pointer aku still 3.5 and above..cer teka aku dpt brapa?? hurm,aku dapat 3.68 untuk PNG and 3.77 untuk TPNG,,huh,lega rasanya sebab aku still ada peluang nak GrAdUaTE KELAS PERTAMA lagy tahun depan..muehehe :D (berangan no 1) Biarlah aku nak berangan pun kan3? Bagi aku,berangan adalah salah satu cara untuk kita nak capai impian,sebab dengan angan2,kita akan buat yang terbaik untuk cuba capai impian  kita..betul tak apa aku cakap?? (muka cemberut) :D


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post