Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


pASSing PakWe??Oh NO!!
Isnin, 26 November 2012 ? 0 Budak Comel ?

Assalamualaikum everyone..mowning2,,hoho,dah solat subuh yah??Wah,bagus2..macam ni baru Allah sayang.. kan3 ? J Seperti sabda Rasulullah SAW,,

"Sesiapa yang meninggalkan sembahyang dengan sengaja, maka ia kafir terang-terangan" H.R.Attabrani

Hurm,pagi nieh aku ada masalah ckit lah,tapi sesikit-sikit masalah aku skunk nieh adalah sebesar-besar masalah,adoyaii,nak buat macam mana pun aku tak tahu,, ß muka serabut otak~
Hurm,masalahnya begini..dulu aku ada la sdikit admire someone,(oh pasal lelaki lagi) tapi belum sampai tahap aku suka gila bangang kat dya, (OkAY??,ini bukan Dya yunk slalu aku story~)..mungkin sbb salah aku sndiri,aku gi tulis Stalk You dekat wall dya,huh..dan skunk nieh masalah tue dah timbul..padahal bnda nieh dah lama sngat,tapi baru jadi akhir2 nieh..

Firstly,aku rasa tertipu gilaaa,sebab perempuan yang coment dkt wall post dya tu cakap yunk diorang just kawan biasa..but at last,tetiba dya ngaku dya tuuu awek si fahmi si pemilik wall itu..ah,gila,cakap je lah awal2,bukan aku nak rmpas pakwe unk pun..by the way,,u konow what..entah macam mana aku dengan perempuan tue boleh jadi kawan (Ini berita baikkah??Hurm,I guest NOT!)

Ingatkan bolehla buat kawan bersembang dalam facebook, (walaupun hakikatnya dya asyik promote pakwe dya kat aku)..tapi benda lain pulak jadi..ish,aku tak faham la dya nieh..ada ke patut dya nak pass pakwe dya kat aku??? (tak patut,tak patut)  Aku rasa dya nieh ada masalah ah,,pass tue nak share ngan aku..makk,aku pun dah cukup serabut sampai termimpikan fahmi,si pemilik wall ngan aku conteng tue…haih,,hidop2..
Kalau korang la kan..ish,nak buat apa eh? Siyez aku tak tipu,pakwe dya memang hensem,baik (sebab aku kenal) and(walaupun pahit,hehe) memang berkali ganda la hensemnya daripada budak yang aku admire selama nieh,,hoho,kalau aku jadi dya..confem aku tak lepas pakwe idaman macam nieh..haih,katanya “untuk kebaikan dya(fahmi)”..kebaikan apanya pun aku tak faham..

Hurm..entahla,aku pun tak tahu nak buat apa..kalau aku tolong dya,macam mana dngan diri aku??Aku pun nak hidop jugak~(muka blurrr)Nanti kalo aku betul2 suka kat si Fahmi tue,pasti dya dtg tuntut cinta fahmi blek mcam dalam novel aku nak bwat apa??huhu (over gila sampai fikir cem nieh,,hOhO ),

Adoyaaiiiii~pening2..hurm,hidup manusia ni takkan lari dari masalah,tapi kita kena ingat 
kalau Allah tak akan menguji hambanya dengan sesuatu yang tidak mampu dilalui oleh hambanya J


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post