Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


cuti oh cuti
Ahad, 11 November 2012 ? 0 Budak Comel ?

Assalamualaikum…dah lama tak menjenguk blog yang satu nieh..alamak,dah berhabuk dah…tapi takpew,,memandangkan skunk tengah cuti hujung tahun..ini adalah masanya untuk aku bersih + polish kilat-kilat aku punya blog kesayangan nieh…. J
Cuti yang membosankan….huhuhu~sebab apa?? =homework sikit larr…huhu
Cis,dasar tak reti bersyukur..aku la tue,dulu homework banyak aku bising..skunk homework sikit aku kata bosan..okay,inilah manusia…….TAK PERNAH BERSYUKUR..hehehe
Hurm..bila bosan nieh..novel adalah “material” terbaik untuk menghilangkannya..tapi masalahnya sekarang,poket tengah kering..nak beli novel baru tadak duit..nak baca yang sedia ada di rumah semua dah banyak kali khatam dah….huhuhu,teringat plak satu novel yang aku beli masa form 3,sampai hari nieh aku tak habis lagi baca..haha,sebab utama,-----> novel tue novel inggeris (muka taley blah)ß--- padan muka..beli lagi..hoho(gelak santa)

sekadar hiasan :)



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post