Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


Azam maal hijrah :)
Rabu, 14 November 2012 ? 0 Budak Comel ?
Assalamualaikum and SalAM 1 mUharAm :)

Memandangkan setengah jam lagi akan masuk tahun baru bagi semua umat Islam,.aku rasa,aku perlu betulkan apa yunk tak betul selama nieh..entah bila tiba-tiba aku tersedar,wallahualam..
Tapi,apapun syukur Alhamdulillah sebab aku cepat tersedar..

First of all,aku kena berhenti menyukai dya..muktamad..selama nieh aq dah banyak wat dosa kering gara-gara menyukai seorang lelaki..huh,sia2 ja masa aku  terbuang,staring at him every morning,everyday  dya lalu tepi kelas,depan aku..OMG, itulah,nieh bukan orang cakap..aku sendiri cakap

~kita sebenarnya sedar apa yunk kita buat adalah salah tetapi kita sendiri tidak mampu untuk berhenti sebab kita terlalu ikutkan kehendak hati~

itu sebenarnya terjadi kat aku..bila ditanya..aku akan suka kat dya sampai bila??senang2 ja aku jawab ' masa tue menentukan segalanya,mungkin aku takkan suka dya nanti' hehe,ta ley blah... but unfortunately,aku sebenarnya boleh berhenti suka kat dya dah lama tapi aku sendiri takut untuk buat demikian...kenapa? Aku pown tak tahu jawapannya..huhu

k,lah..aku harap ini adalah post terakhir aku soal hati..Wish me luck..aku sedang mencabar diri sendiri for
NO COUPLE 
sampai aku habis SPM...Insyaallah~







Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post