Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


the exam..ngee
Sabtu, 6 Oktober 2012 ? 0 Budak Comel ?

Assalamualaikum...dear earthlinks... :) ola amigos..haha,long time no see bla bla bla..terima kasih kerana sudi meluangkan masa membaca entry yang tak seberapa nieh..first of all..berbalik kepada last entry aku sebelom nieh..haha,dah nama pown last entry,mestilah yang sebelom nieh an??hehe..kk,pasal add math,nak tahu kew markah aku berapa?Starting from 1st exam i got 100,then turun dapat 80 something..then turun dapat 63 per hundred...ok2..boley consider lagi untok sem satu..sem 2 punya markah lagi ngek ngok..darpada yang sedang menjunam-junam tadi..terjun tros ke angka 3....OMG?tak penah dapat kowt..paling terok slalu 60 something ja..haha,sedih memang sedih,dekat sapa pown aku tak cita markah sebenar add math..even my bestfriend adawiyah...ngeee~maluu deh..tapi thank god sbb repeat i got 77..bolela nak cover balek markah yang macam longkang ngok ngek sebelom nieh..adoyaiii....semua nieh tak lain tak bukan sebab terlalu sibuk dengan kepimpinan..aku tak pandai nak bahagi masa lagy..so,,skunk tinggal berapa minggu lagy nak exam final..nak kena cover 2 minggu ponteng kelas..wallahualam,boleh ke tidak..doakan la semoga aku bole buat yang terbaik....amin



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post