Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


oh my 2012
Rabu, 24 Oktober 2012 ? 0 Budak Comel ?
Assalamualaikum kawan2.... :)
Pejam celik dah nak habis tahun 2012 kan??Percaya atau tidak bukan persoalannya sekarang coz time will not stop..Jadi peringatan buat manusia yang tidak tahu menghargai masa..sedar2lah diri anda sekarang..sebab masa adalah AMANAH ALLAH yang paling bernilai..sedetik pun tak akan dikembalikan kalau kita terleka..

Demi masa..(aceycey..)haha..masa telah mematangkan aku menjadi manusia yang lebih berhati-hati dalam setiap pekerjaan yang aku buat..and masa juga mengajar aku tentang satu perasaan yang aku sendiri tak pasti and tak faham WHAT'S GOING ON nieh...

Tahun 2012 had change my life..persepsi aku tentang lelaki..about couple..pelajaran aku..haha,kenangan2..tahun 2012 ada tahun pertama aku merasakan markah FAIL seumur hidup aku..tahun pertama aku terJATUH hati dengan seorang lelaki yang tak ada ciri-ciri lelaki idaman aku..haru biru hidup aku sebab tersuka dekat dya nieh..

Bulan 2,pendaftaran pelajar baru dekat maktab aku..mula2 aku tak pernah perasan kehadiran dya..hurm,tapi masa minggu orientasi ada satu geng nieh..boleh kata geng budak encem2 jgak la..adala Si Dia sekali dlam geng tuh..akan tetapi,aku tak usha pown dya masa awal2..aku ngan kawan aku si adawiyah suka tengok sorang guy dlam geng depa yang comel n finally kami gelar that guy 'baby face' sbb comel sangat bila dya senyum...okeyh,itu dulu........skunk aku n adawiyah panggil dya dngan nama betol..no baby2 anymore..

setelah agak lama wat keje ngeok ngek tu..aku mula tersuka dekat kawan yang paling rapat dengan 'babyface'..asalnya aku sangatla tak suka dgn Si Dia..bajet la..pulon semua aku kutuk2 dya..itula orang tua2 cakap,jangan terlalu benci takut nanti jatuh hati..bahkan hadis Rasulullah SAW pown ada berkata 

"Jangan engkau terlalu sayang,boleh jadi orang yang kau sayang akan jadi orang yang kau benci..dan janganlah engka terlalu membenci,boleh jadi orang yang kau benci akan jadi orang yang kau sayang"

Hurm..sebenarnya aku pown tak pasti sejak bila aku tersukakan Si Dia..tapi yang pasti sejak awal tahu sampai ke hari ini aku masih sukakan dya..


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post