Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


Last Post today..
Ahad, 16 September 2012 ? 0 Budak Comel ?
Assalamualaikum..
Beratnya hati nak balek maktab tuhan saja yang tahu..kalau la mrsm merbok tue dpn rumah..kan best??hurm,mengada..kalo cakap kat kengkawan mesti depa balas..

 "wat sekolah sendiri la nak berangan cam tuh.."

Sebelum tak adala rasa semacam pown nak balek..tapi kali nieh aku rasa macam somethin' bad will happen to me..ok,aku mengarut..suka fikir pelik2..maybe aku takut nak balek maktab sebab hari tue aku tak tau apa yunk aku dah bwat dkt paper add math aku..Ya Allah selamatkanlah aku dari kemarahan teacher nurul..takut sangat nieh..rasa macam nak tukar sekolah pown ada..dah la aku tanya soalan lbih krang sama ja bbrapa mnit sblom exam..alih2 aku blur terok masa dapat paper..mungkin nieh balasan tuhan dekat aku sbb aku selalu tak puas hati ngan cikgu nieh dulu..First time aku jawab exam sambil tangan terketar-ketar..rasa macam nak nanges ja..habis exam mmg aku nangis tros ah sbb takot nak tengok result sendiri..hopefully esok dya tak masok kelas..sebab esok ja aku masok kelas untok minggu nieh..coz isnin petang aku nak gi Taman negara Kuala Tahan...doakan aku dengan kawan2 aku selamat pergi dan balek...n to readers,doakan aku supaya tak kena marah teruk pasal result add math..pasal paper kali nieh..aku dah benci dengan math..
mungkin sbb aku terlalu fokus subjek lain..mungkin sbb hari tue smua subjek penting aku nak kena jawab..entahlar~~

lagi setengah jam nak blek maktab..serabut pala dh aih..huhu,,see you alls next holiday :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post