Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


wA TenSyen TahAP bANgANG
Khamis, 5 Julai 2012 ? 0 Budak Comel ?
Assalamualaikum...heya readers..aku benci minggu nieh.Sume orang nak mengganas,nak menyibuk..n nak kaco hidup aku..aku benci!! Benda kecik nak diheboh-hebohkan.macam pa gi..haa,nak mengamuk habih dah la nieh..haih,sabar2,,sabar tu kan separuh daripada iman..aiseyh..
pagi tadi,Aisyah said.."Anis..aku nak doraemon..kalaulaa masa boleh diputar,aku menyesal dengan apa yang berlaku skunk.."
Aisyah menyesal.aku lagilaa menyesal..aku menyesal sebab terima tawaran stay kat maktab nieh..aku menyesal sebab tak stay kat Ibrahim,,aku menyesal..menyesal sangat.sangat.sangat.!!HUH!<<emosional ckit..heee,
hurm..mesti tertanya-tanya an?What happen?For sure,aku memang takkan bukak cita nieh lagy,sebab aku dah sakit hatiey gila3 bangang..someyimes aku rasa yunk aku duduk dalam kalangan orang pandai tapi pada hakikatnya teramatlah bodoh otak dan mindanya..tensyen2...


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post