Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


kerja separuh siap :)
Ahad, 3 Jun 2012 ? 0 Budak Comel ?
Yo..assalamualaikum..rindu aku kew??lama aku tak update an3??heheh(perasan betull)..haha
anyting to story??(macam la aku boleh dengar..)hurm..hermm..heheheh..gila dah aku nieh
homework bertimbun minta disiapkan..aku dah buntu tatau nak wat camner dah..malaih gila..kadang-kadang rasa tak aci gak..asal kali nieh semua kelas tak sama homeworknya.Ouh,ini sangat tidak adil..kalaula aku boleh suarakan benda nieh kat cikgu2......................haihhhh,alangkah,bahagianya :) :)
ditambah pulak dengan homework seni yunk entah dari mana datangnya..sudah,aku sorang ajew yunk kena wat,apa kehe??*merungut kew?Tidak,sebab aku memang suka seni..tapi pertama kali dalam hidup nieh aku rasa yunk kerja seni segala mak nenek nieh menyusahkan hidup aku..renyah,,ayoiii..........
aku nieh bukannya tangan seni,..otak seni??lagila~
nak tengok hasil??benda nieh aku buat dari tengah hari,sampai malam..woo,,lama sioutt..tapi kputusannya,hampeh
ingatkan boleh bagi siap hari tue jugak..dahlar berus2 ksayangan aku tertinggal kat maktab..
memang ah..aku beli berus baru tapi tak syok pakai..
menguji kesabaran aku betoii!!ishk3*pening

kerja separuh siap :) hehe

agak@ sempat siap tak??haih

haaa...tengok dah??Apa komen? okey diam.takmo dengar..kalo nak komen sila komen di atas..sekali komen2 anda amat dihargai..berharap la sangat.. :P




Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post