Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


7th Annual Math Carnival
Jumaat, 29 Jun 2012 ? 0 Budak Comel ?
Assalamualaikum..peace yo!Lamanya tak menaip..tangan aku pun dah rasa semacam dah..haha,
lappy aku rosak..tak dak sapa ada hati nak tolong baiki kew??Hello??hahaha..my dad cakap,lepas raya lah perbaik..bukak kakak nak guna lagi pown kan?hurm..kan3..bukan aku nak guna lagi..tapi .....
aku nak gunala nieh..ini aku terpaksa ke cyber cafe untok wat keje2 skolah aku..naseb baik tak tinggi macam gunung jerai dah..haha,baru berlonggok macam Bukit Berapit jew...bukit berapit?penah dengar tak?tak pernah..o0o0,kesian..nak tengok tinggi ke tidak,silalah datang bertandang ke rumah aku..
menurut sejarah yang diceritakan nenek moyang aku,bukit berapit asalnya dari dua bukit yang terkapit..entah macam mna aku nak explain pown aq ta pandai..BLURR..haha

hurm..mesti korang ingat aku nieh budak pemalas an?biar homework aku bertimbun..haih,bukan cegitu lar..aku punya homework ta sempat na wat..sebab minggu lepas aku gi MATH CARNIVAL...best!!haha..
first time aku gi Johor..haha,sumpah best sebab aku jumpa ramai orang yunk pandai..yunk comel..macam2 gelagat manusia aq nmpak..kat sini baru aku nmpak..MRSM STUDENT memang kena duduk dalam kelompok MRSM..kalo duduk dengan kelompok peljar kementrian,,semua pakat main paku mulut..tak puas hati sana sini..aku pown ta faham kenapa..okay2,tutp cita..
kat sana aku wakil maktab dalam grup US2..apa tue?haha,Upper Secondary 2 larr..ayooo!!Dalam aku puna team ada aku,Ainul Hanani (nasibla aku kena sekali ngan dya..sblum nieh nak smbang nan dya pown aq ta penah..) and abang haziq..
u all guest what..aku dapat 3rd place for sudoku individual category..amazing ak?haha..perasan..sebenarnya tak target pown boleh menang..tapi alang2 dah menang tu,syukur Alhamdulillah..hehe,tercover jugak duet aku pegi shopping hari tue,,,hehehe
maktab tuh besar sangat..kalo aku duduk seminggu lagi,agak2 badak aku konfem slim..haha,so just wanna say,aku bersyukur dapat stay di mrsm merbok sebab aku tengok mrsm muar punya peraturan..perghh..hahaha..nty kalo aq rajin aq upload gmbo yunk aku amik hri tuh..hehe..
k,sampai sini je lah..byep..see you all,next time....................
HAVE A NICE DAY,YEAH???


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post