Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


Exam2 ^_^
Jumaat, 25 Mei 2012 ? 0 Budak Comel ?
Assalamualaikum..heya everyone..dah makan? yunk blom makan cepat2 pegi isi perut tu..yunk baru sudah makan jangan dok pegi melingkar macam ular sawa kekenyangan..nanti x pasal2 perut buncit macam ikan buntal..hahaha..
hari nie x dak benda apa yunk jadik..just tengah terbayang-bayang result exam sem yunk x lama lagi nk melayang depan pintu rumah..huuuuu,,takowt-takowt..kalo x dapat 3.5 camner?sedeyh ah..selaras hari tue aku dapat 3.63..kedudukan kedua dalam kelas n number 17 dalam batch..but aku still rasa tergugat..i need my number back!!!target aku ,,ranking TOP TEN.hehe.beranganla Anis Suha oii..
haaih..cakap pasal result exam,,teringat plak kat subjek add math..siyez geram gilerr jawab soalan add math hari tue..macam nak renyuk2 ja kertas tue..mana taknya..dah konfem aku x dapat nk kekalkan result 3angka berturut-turut..paper 2 aku tunggang tebalik jawab..INIKAH SOALAN MARA??hoho..yaya..inilah soalan MARA..apa macam ??susah yea...........ini baru permulaan..hahah.kita tunggu dan lihat..baru ja nak pasang angan2..hari tue techer Nurul cakap cemnie kat kitorang sekelas..
"kalau you all boleh score,maintain 90-100% tu memang terer ah..saya berani jamin PETRONAS booking kamu awal2..saya akan pastikan!!"
hoho..patutla teacher berani cakap cam tue..rupa-rupanya....~~haha..dah agak dah..
SEDEYH,,SEDEYH..tapi x pa la..
aku rasa exam sem kali nieh yunk paling relax..sebab aku langsung x prepare betul2..<---(apa nak jadi nieh??)
hehe..nasiblah nanti kalo dapt result hentah hapa hapa..SALAH sendiri an3??hurmmmm..

by, Miss Garnier :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post