Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


Al Fatihah buatnya..insan yang kuhormati
Jumaat, 25 Mei 2012 ? 0 Budak Comel ?

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيم
Assalamualaikum..lamanya Anis Suha tinggalkan blog nieh..bohong kalo cakap tak rindu,hari tu mau nangis Anis Suha sbb terlupa password..hehe,nasib ingat balek.....yeaahh..hurm,hari nieh Anis Suha nak kongsi cerita pasal bnda something yunk jadi semalam..

Habis jew exam chemist smalam..aku kena panggil dgn cikgu Ariffin..my mom datang..
yeah..aku tahu sbb apa mommy datang..but aku tak harap sbb tue dya datang..hurm..sprti yunk aku duga..mmg bnda yunk aku jangka ..
Dengar aja berita tue dari mulut mom..aku sikit pown tak terkejut..my dad have told me before,.ptotlar hari tue aku rasa lain macam..rupanya,,there it is..sangkanya,aku akan terus macam nieh..in the same mood sampai aku tiba di rumah..sangkanya aku takkan menangis sebab terkilan tak sempat nak minta maaf dengan arwah..
aku memang tak nangis..dengan baju sekolah aku smpai rumah..
air mata aku macam dh kering..aku macam orang tak da perasaan..
tapi bila aku dah sampai depan pintu..bila aku nmpak depan2 mata keranda arwah dibawa keluar..n my heart keep saying..keluarnya arwah dari rumah kali nieh,memang tak ada pulangnya lagi...air mata aku tumpah jua bila saat tu aku kenang nasihat2,harapan dan impian yang pernah arwah taburkan untuk aku..sedeh memang sedeh..aku tak sempat nak minta maaf..aku tak sempat nak tatap muka arwahbuat kali terakhir..cepat sangat rasanya masa berlalu..baru dua minggu lepas aku blek rumah..arwah masih sihat..macam tak percaya pun ada..tapi itu semua sudah qada dan qadarNYA...aku bukan siapa2...

>>kepada semua muslim yunk baca post nieh..aku minta tolong sedekahkan AL-FATIHAH untuk arwah..amin 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post