Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


Kenakan aku yea??
Rabu, 14 Mac 2012 ? 0 Budak Comel ?
assalamualaikum..haih..Anis Suha tengah bosan2 nieh..
tadi atok mukhreez ajak pegi solat aku takmo..hehehe.......................
 ni dya atok mukhreez akuu..wakk
aku suka gambao nieh..tapi atok mukhreez kata pelik..dya cakap gmbo nieh ok lagi>>
menurut kalian..yunk mana??haha..mana2 j lah ..

tadikan,aku blogwalking dekat blog 
kawan aku..irfan zahid
haih..memang nak kena sungguh dya nii..memuji dah mengutuk aku dalam diam rupanya..
haha..jangan marah ya Irfan..aku tengah promote blog kau nieh.. hehe..


blog irfan zahid dah berhabuk..haih,,bangga la jugak an sebab dya dengar cakap aku suwuh jaga blog elok2..hehe walaupun lepas tu dya kata aku nieh QUEEN CONTROL..kureng asam punya kawan..!!
:P tak..Anis Suha tak kisah..weeee

  haha..post nieh memang nak kena..aku tak suruh pown dya update blog tengah2 malam..nak jugak guna nama akukan..FEMESla katakan..haha, #jangan marah yew Irfan Zahid??
last post nieh lagi ta ley blah..dya kata .................>>>


  heheh..ko perli aku yea irfan..saja nak kenakan aku.ni hamek kau,Anis Suha bagi balik paku buah keras..kih3..IRFAN,ta boley marah taw..unk kan kawan aku..haha
anyway..tengs irfan sebab sudi jadi pembaca setia blog aku yang tak seberapa ni..
nak kata sayang kat unk satgi awek unk fikir apa plak..so..hurmm....tenkiuuu so much my dearest friend..hihi :)
pss//:: maaf,gmbar tak berkualiti sikit..


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post