Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


kawan !
Isnin, 12 Mac 2012 ? 0 Budak Comel ?
Assalamualaikum...dear readers,
malam nieh aku rasa serba tak kena..tak tahu kenapa..
y lah,aku ada sorang kawan nieh..baru start nak rapat..tapi tetiba ja aku rasa dya makin renggang dengan aku,..
sedeyh la bila jadi macam nieh..aku nak mintak maaf sangat kat dya kalau aku nieh anoying or watever..
tapi,besalakan...akukan EGO..'orang tua-tus selalu cakap tongkatlah ego setinggi langit,n last kali rugi sendiri'..padan muka..!!But ego play an important role in our life..so,kadang2 kena ada ego..
#nak mintak maaf pown kena ada ego k??haha
macam mana nak cakap..he's important 4 me #maybe..sebab aku tak pernah sembang dengan dya sebelum nieh..when dya approach aku..aku try buat dya jadi sebahagian daripada kawan baik aku..
susah rupanya nak buat kawan baik..INGAT SENANG KA HA??haha..
jeles ka aku bila taw dya chat dengan pompuan lain??Sumpah tak jeles...
tapi kenapa sedeh bila dya selalu chat ngan pompuan lain ??? hurm,maybe sebab aku rasa akan KEHILANGAN dya kot,,huhu
#ayat pasrah kot..... :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post