Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


Jalan-jalan..buang masa
Khamis, 15 Mac 2012 ? 0 Budak Comel ?
Assalamualaikum..huh..penat Anis Suha menulis entry baru tadi..tapi tiba2 bb buat hal plak..tak sempat nak post..*malaih dah la nk ulang tulis balek..
hurm..takpa2,ujian2...hoho..
hari nieh aku banyak sangat buang masa..pagi tadi pegi library dengan ummu..nak wat homework..tapi sbnarnya bukan buat sangat pown..duduk dalam sejam..pastu keluar jalan2..naik buaian dekat taman jubli..
jumpala budak maktab..Akmal Alif namanya..tapi dya tak perasan aku..aku takot salah orang so aku pown jerit nama atok dya.."woi chin!!"haha..jahat betol Anis Suha neih an??
pastu dya pusing..tapi dya tak namapak aku ngan Ummu..haha,sah tudia Akmal Aliff..
 

 gambar ummu terbalik..pusing sendiri yew.!!haha
 
jalan2 sat..pastu mak ummu datang amik kami..balek rumah teros aku sambung buat homework..yela,nak mati kalau tak siap..tambah2 keje add math..memang cari nahas la Anis Suha kalau tak buat.
sedar tak sedar dah petang..Aziah datang umah..tolong aku wat homework..heheh,sahabat mithali *irfan zahid pown jadi mangsa keje sekolah aku,kesian kat dya..tetiba Fanim plak datang umah ajak ronda..
hurm..cian plak toek datang..aku pown setuju j la..ingatkan dya nak ajak ronda2 kat sawah ja..tup2 ajap pegi umah Ummu,,aku dah la tak penah kayuh basikal jauh cam tu..fuhh!!boleh tahan la...penat dowh..haha
 


 suasanan sunset kat bendang..cantek tak??

 fanim ngan ummu...



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post