Heyy..awak.awak!! Selamat datang and enjoy reading bout my lifestyle ^^ but if you think my blog is bored you may leave now..tenkiuu ^^
Sweety Blog


fon baru rosak
Khamis, 15 Mac 2012 ? 0 Budak Comel ?
genap seminggu bermain-main dengan henset baru..hari nieh dya dah jam dah..
huhu..*sedeyh..cam na nak habaq kat mak nieh??kang kena letu free ja..
salah aku jugak..yang gatai dok bawak perangai lama lagi pasai apa kan??
perangai lama??hoho..perangai bawak masuk henfon dalam toilet..
nak dengar lagu la kononnya..lagu apa lagu..lingkup habis semua..
terlupa plak aku yunk henset baru nieh kecik dari henset lama..
boleh plak aku pegi letak celah2 pengangkut towel..memang cari sakit la aku an??
tak dan aku nak bwat apa lagi tros samsung 3303i aku junam macam burung helang.......shiuuuu..
prangggg!!!makkk..henfon kakak pecah..terburai habis semua..
nasib baik skrin tak pecah..huhuhu
tapi bila aku nak on blek tak buleh..tersekat2 macam dah tak larat nak hidup..adoiii,,telefon,hidup la blek..
nak guna unk nieh..penting sangat..plizzz..ingat aku kaya ka nak beli tefon baru tiap minggu..wuaaaa..
nasib baik ada gerenti card..kalo tak mao kena sekeh aku ngan bapak..
weeee....*mak tak tau lgi fon rosak..haha


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post