Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


Balik maktab :)
Jumaat, 16 Mac 2012 ? 0 Budak Comel ?
Assalamualaikum..hurm..sedeyhnya memikirkan esok nak blek maktab..kena berpisah seketika dengan blog kesayangan..huhuhu..nak wat cam mana kan??ty ampa semua mesti rindu aku.Btol ark??*perasan!!haha..
hhoho..tak da benda sbenarnya nak cerita..tapi hati Anis Suha teingin sangat nak update last post untok malam nieh..takot esok dah tak sempat..
hoho..
 
 haha..tengok2..cantek an gmbo nieh??gambar nieh nampak semua panorama maktab aku..abg subki yunk tangkap..well,org pro la katakan...aiseyh..haha
hoho..rindu betol kat kawan2 merbok..amboii,baru seminggu cuti an3??
Rindu kat Adawiyah yunk slalu merajok..
dekat Jimbo yunk slalu blur cita masalah dya..
Dekat Intan yunk setiap hari tolong cita pasal inspirasi aku..
Dekat Syudex yunk selalu buat bising..
n..
tak lupa juga dengan budak form to sebelah bilik yunk selalu jadi mangsa gadoh kami..
haha..rindu2..
tapi an..aku rindu kt cikgu dak ha??
hurm..tidak kowt...hihhi..nak balek maktab sebab kawan..
aku boleh tahan kat maktab tu pown sebab kawan..kawan..kawan..haha..post orang bosan..cegini la kan..weee~~
 
 



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post