Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


Isnin, 6 Februari 2012 ? 0 Budak Comel ?
Lalalala...assalamualaikum ..
hoho..entri pertama untuk hari ini..
pagi nieh memang malang betol...hari sial ke hari nieh?/?
ish3..tak baik betol aku cakap macam nieh..sebab hari ni kan hari isnin..
hari kelahiran nabi kita..Muhammad SAW,kekasih Allah :)
hurm..what had happen this morning adalah kenangan yang agak memalukan Sweet..
hihihi..mau tak malu..

Alkisahnya begini..... 
Pagi tadi aku keluar dengan my daddy..nak pegi bank la kononnya..
nak masukkan duit dalam akaun SSPN aku..
hehe..pegi bank la sangat..
orang penuh macam tin sardin kat bank tuu..
tak sanggup nak masuk,
so.................
aku pown ajaklah my beloved daddy ke Tesco Sungai Petani Utara..
hehe..a.k.a tesco bakar arang..
nak dijadikan cerita..alarm kereta buat hal plak..
haih...sebelum ni tak jadi apa pown..
tetiba ja nak buka lock tak bulleh...
bila buka lock keta guna key...dya menyalak pulak...tak mo stop plak tu..
maluuu...sume orang yang lalu tengok aku ngan bapak aq..
siiihhh..setengah jam jugak la..
baru alarm tu nak berhenti menangis..
aku macam nak sepak ja tayar keta aku...

okayh..stop cita pasal alarm keta..
masih dalam topic kereta/...dah habis pasal alarm..bapak aku pegi langgar keta orang pulak..
nasib baik keta tu tak ada apa2..kalo tak mampus jugak nak ganti..
keta Ford kot..untung2 keta ford tu sihat2 aja..
bumper keta Honda aku pulak retak..
hehehe..tak pa2..salah sendiri..
cian bapak...keluar money lagi la hari nieh..
dahla duit 500 bantuan satu malaysia tu semua dapat kat aku..
hehehee... :)


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post