Success is normally found in a pile of mistakes ~ You can't attain success if you are afraid of failing again
Sweety Blog


Ambel Pengajaran yew..!!
Jumaat, 6 Januari 2012 ? 0 Budak Comel ?
ahaha...olla2.
ary nieh aku last update blog nieh...
wakaka..aku syunk sape2 yunk sudi baca blog aku nieh ^__^
hmm..sedeyhnya aku nak balik MRSM MERBOK...
but..aku rindu sumee kengkawan aku..hoho
hmm..semalam aku dapat berita buruk..sangat mengejutkan..
mungkin bnda nieh boleyh jadik pengajaran utok korang sumee dan aku sekali..
actually x der lah buruk sangat pown..tapi bnda nieh melibatkan maruah keluarga some1..
sapa keluarga tu aq tak mo lah cite..sbb diorang sangat rapat ngan aku..

alkisahnya sebenarnya dah lama bermula..cuma jadik gawat sejak akhir2 nieh..
dalam 5 bulan lalu..rumah mak cik Ana(bukan nama sebenar) kecoh apabila anak perempuan dya
berdua2an dengan lelaki dalam bilik..dahlah rumah takdew orang n
ofcozlah bukan muhrim..kalo x xdelah orang sibuk2 an??
^__^


berkapel tak ingat dunia..camni lah jadinya.. 

 hoho...aku nak mula merapu dah la nieh..
okey2..
agak tertanya2 jugak la..kenapa ya..pompuan mengandung luar nikah..
orang tak perasan perut dya boyot??? Kesian dekat mak cik Ana dan suami dya..
ank perempuan ksayangan depa dh bagy depa cucu haram..
a.k.a. anak saudara luar nikah dkat akuw...huhuu..
nak wat cam na..mungkin sudah qada dan qadar NYA..
Tapi kan..lima bulan derr..aku langsung x perasan anak mak cik Ana dah pregnant..
event mak dya sndiri pown x perasan..
aku xleyh ah ..tengok muka mak cik ana dgn laki dya
aku kesian sangat...hoho..
so,pengajarannya di sini..
jgnlah bagi maluu muka mak bapak..
kesian depa dah penat2 jaga kita sejak kecik..
k,,aku kena selesaikan masalah dulu..dada..
^__^


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post